Det vil være nyttig å vite hvilke produkter vi har, slik at du kan se hvordan disse passer inn i kundens livssituasjon.
Alle kunder er forskjellige og har ulike behov. Det er ikke forventet at du skal vite alt om Justify sine produkter i detalj, da det er vi som tar oss av all juridisk rådgivning og ansvar. Men vi anbefaler alle kunderådgivere å teste produktene selv for å få god kjennskap til mulighetene som ligger i verktøyet.
For generelle spørsmål er vi tilgjengelige på chat hver dag. Kunden kan også sende oss en melding fra Min side, hvor våre jurister står klar til å gi juridisk rådgivning knyttet til de produktene kunden har hos oss.
Vi har ikke en åpen telefonsupport, men kunder som ønsker en telefonsamtale kan booke en ledig tid via denne linken: https://advokatprat.justify.no
Det er også mulig å sende oss en e-post til support@justify.no
Dere står fritt til å gjenbruke alle artikler, produktfilmer og beskrivelser som er tilgjengelig på våre nettsider. Om du har behov for annet markedsmateriell, kan du sende en e-post til maren@justify.no
Om dere skal ha et kundearrangement står dere fritt til å benytte alt vårt markedsmateriell som for eksempel våre produktfilmer som forklarer hvorfor kundene bør ha fremtidsfullmakt, testament og samboerkontrakt.
Dere kan også benytte filmen som forklarer hvordan Justify virker.
Dersom dere ønsker at en av våre jurister stiller som fagekspert på et kundearrangement, kan dere ta kontakt med maren@justify.no for å avtale innhold, varighet og pris.