Med Justify kan du gi bedre råd og økt trygghet til dine kunder.

Nå kan du endelig tilby en mer komplett veiledning med selvbetjente juridiske produkter som gir kunden økt trygghet og bedre orden i alle livets faser.

Illustrasjonsfoto av en kunderådgiver i møte med to kunder.

Hvorfor trenger kundene Justify?

Vi vet at flere kunder lurer på hvorfor fremtidsfullmakt, samboerkontrakt og testament er viktig. Derfor har vi filmer der vår advokat Trude Sem Langfeldt beskriver mer hvorfor. Se filmene her, del på egne kanaler og tips gjerne kundene om at filmene gir gode svar.

Få mest mulig ut av samarbeidet

I et samarbeid med Justify, ligger alt ansvar for juridisk rådgvining, dokumenter og sluttresultat på oss. Men for at samarbeidet virkelig skal bære frukter, krever det en del markedstiltak for å nå ut til kundene.

Synliggjøring på nettsidene

Gjør Justify sine produkter synlige i menyer og på aktuelle sider på deres egne nettsider.

Se hvilke produkter som hører naturlig sammen

Boliglån og samboerkontrakt. Sparing, pensjon og fremtidsfullmakt. Bruk Justify til å tilby en merverdi.

Gi råd i kundemøter

Fortell kunden om fordelene ved å se på Justify sine produkter når de er i riktig modus.

Annonser, nyhetsbrev og markedsføring

Bruk egne kanaler som nettside, nyhetsbrev og sosiale medier for å fortelle om produktene.

Henvis kundene til oss for spørsmål

Vi har fagfolk som er tilgjengelige på chat for å besvare alle de spørsmål som kundene måtte ha.

Publiser relevant innhold

Skriv om de aktuelle temaene eller bruk våre artikler for å drive trafikk inn til egne landingssider.

Innhold som dere kan benytte i egne kanaler

Her finner du markedsmateriell og relevant innhold som dere fritt kan benytte i egen regi som f. eks webinar, kundemøter og i sosiale medier.

Se hvordan Justify fungerer

Usikker på hva kunden egentlig trenger?

Vi har en gratis test hvor du kan legge inn enkel informasjon, og teste hvilke produkt som er mest aktuelle for deg.

Denne kan du bruke i kundemøter. Du kan også linke til denne fra egne nettsider.

Gå til behovskartleggeren
Illustrasjonsfoto av juridisk behovskartlegger fra Justify

Vi holder dere oppdatert

Vi holder våre partnere oppdatert med tall på innganger og salg, slik at dere fortløpende kan evaluere effekt og resultater på markedstiltak.

Rapportering og data

Dere vil få tilsendt rapporter som viser trafikktall, salg per produkt og trender.

Statusmøter

Vi setter opp jevnlige møter hvor vi deler kunnskap og erfaringer.

Nyhetsbrev

Hver måned vil dere få et nyhetsbrev med siste nytt og produktnyheter.

Skreddersydd salgsrapport til partnere

Hva våre samarbeidspartnere sier

Tone Sandal Voll
" Vi ser at juridiske tjenester er en naturlig del av kundereisen til mange av våre kunder. Gjennom samarbeidet med Justify kan vi dekke et viktig kundebehov raskt og på en innovativ måte. Vi opplever Justify som en svært kompetent gjeng som raskt snur seg rundt og har integritet. Det er viktig for kundene våre og det er viktig for oss."
– Tone Benedikte Sandal Voll
Partner & Venture Manager i Storebrand
Ella Skjørestad
" Justify har gitt oss muligheten til å kunne tilby kundene noe som lenge har vært etterspurt. Å levere overraskende nyttige tjenester til våre kunder er en viktig del av vår strategi. Samarbeidet har vært utrolig spennende og lærerikt, og Justifys evne til å kombinere teknologi og fagkompetanse for å levere nye tjenester til bankens kunder har vært svært verdifullt."
– Ella Skjørestad
Konserndirektør kundetilbud og markedsføring i SpareBank 1 SR-Bank
Maren Aadnøy Goa

Har du en idé?

Har du et case eller en ide til kampanje vi kan samarbeide om?
Ta kontakt med maren@justify.no

Vanlige spørsmål fra våre partnere

Det vil være nyttig å vite hvilke produkter vi har, slik at du kan se hvordan disse passer inn i kundens livssituasjon.

Alle kunder er forskjellige og har ulike behov. Det er ikke forventet at du skal vite alt om Justify sine produkter i detalj, da det er vi som tar oss av all juridisk rådgivning og ansvar. Men vi anbefaler alle kunderådgivere å teste produktene selv for å få god kjennskap til mulighetene som ligger i verktøyet.

For generelle spørsmål er vi tilgjengelige på chat hver dag. Kunden kan også sende oss en melding fra Min side, hvor våre jurister står klar til å gi juridisk rådgivning knyttet til de produktene kunden har hos oss.

Vi har ikke en åpen telefonsupport, men kunder som ønsker en telefonsamtale kan booke en ledig tid via denne linken: https://advokatprat.justify.no

Det er også mulig å sende oss en e-post til support@justify.no

Dere står fritt til å gjenbruke alle artikler, produktfilmer og beskrivelser som er tilgjengelig på våre nettsider. Om du har behov for annet markedsmateriell, kan du sende en e-post til maren@justify.no

Om dere skal ha et kundearrangement står dere fritt til å benytte alt vårt markedsmateriell som for eksempel våre produktfilmer som forklarer hvorfor kundene bør ha fremtidsfullmakt, testament og samboerkontrakt.

Dere kan også benytte filmen som forklarer hvordan Justify virker.

Dersom dere ønsker at en av våre jurister stiller som fagekspert på et kundearrangement, kan dere ta kontakt med maren@justify.no for å avtale innhold, varighet og pris.